Κατηγορίες
Προστέθηκαν πρόσφατα
Φίλτρα

Υπαναχώρηση - Επιστροφές προϊόντων

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και επομένως το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”.

Η Εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. Για να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Αυτό μπορεί να γίνει (για πιο άμεσα) απευθείας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service ή να αποσταλεί στο UniqueShop.gr (Βρυούλων 5 - Νέα Σμύρνη - 17121) και στην συνέχεια να το αποστείλουμε στην αντιπροσωπεία.

Τα εξουσιοδοτημένα service των εταιριών μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγύησης, υπεύθυνος για την επιδιόρθωση και αποκατάσταση του προβλήματος είναι ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Για την εξέλιξη της διαδικασίας αυτής ο απαιτούμενος χρόνος ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος. 

Το UniqueShop είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας (δηλαδή να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει επισκευασμένο στον καταναλωτή, μόνο εφόσον το προϊόν αποσταλεί σε εμάς και όχι σε εξουσιοδοτημένο service ).

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ή αντικατάστασης. 

Μόνο αν το προϊόν είναι εντός των προϋποθέσεων D.O.A μπορεί να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος με ένα ίδιο ή ίδιων δυνατοτήτων. Διαφορετικά το κατάστημα μέσω του επίσημου service της αντιπροσωπείας επιδιορθώνει τυχόν βλάβες και επιστρέφει το προϊόν στον καταναλωτή.  

Για να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής  προϊόντων που υπάρχει εδώ.



DOA

Αγοράζοντας από το UniqueShop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν). 

Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (παραλαβής) του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν θα πρέπει να έχει επιστραφεί από τον πελάτη στην εταιρεία μας, εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς.
  • Η υπηρεσία DOA αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα/αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ.
  • Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα φθορά και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κ.τ.λ.
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το UniqueShop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

Για να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής  προϊόντων που υπάρχει εδώ.



ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Βάση της Ευρωπαίκής νομοθεσίας είναι δικαίωμα σας, να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το κατάστημα μας εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την στιγμή που τα προϊόντα θα φτάσουν στην κατοχή σας.

Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή αν και εφόσον τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, δηλαδή σφραγισμένα. Επίσης θα πρέπει να υπάρχουν η απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς.

Για λόγους αποφυγής της δικής σας ταλαιπωρίας, όταν λαμβάνετε τα προϊόντα μας θα πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά την συσκευασία και την κατάσταση των προϊόντων έτσι ώστε να δείτε αν υπάρχει οποιοδήποτε ελάττωμα (κατεστραμένο εμπόρευμα, λάθος στον κωδικό του προϊόντος κλπ)

Για να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής  προϊόντων που υπάρχει εδώ.

Στις αιτήσεις επιστροφών, επιλέγετε την παραγγελία που θέλετε να επιτρέψετε και επιλέγετε τα προϊόντα ή το προϊόν. Στη συνέχεια αποστείλετε το προϊόν με ACS courier, Γενική Ταχυδρομική ή Courier Center και χρέωση παραλήπτη στη διεύθυνση
Βρυούλων 5, Νέα Σμύρνη, Τ.Κ.: 17121.

Διαφορετικά μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα προς επιστροφή μέσω BoxNow συμπληρώνοντας την φόρμα και ακολουθόντας τις οδηγίες εδώ.

Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν, ανοίξετε την συσκευασία και διαπιστώσετε ελάττωμα ή έλλειψη εξαρτημάτων μπορείτε να μας ενημερώσετε με email στο [email protected] για να την επίλυση του προβλήματος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.