Πώς η Google προσπαθεί να επαναφέρει τα SMS στη μόδα
- 2017-02-25
- 12 λεπτά διάβασμα
- από Ομάδα Blog UniqueShop.gr
Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων συνεχώς προσθέτουν καινούργιες λειτουργίες για να επιτρέψουν στους χρήστες να κάνουν περισσότερα πράγματα από το συνομιλούν απλώς με τις επαφές τους. Αλλά τώρα η Google προσπαθεί να καταστήσει ξανά τα μηνύματα ως πρότυπο για τους χρήστες των κινητών του μέλλοντος.
Η εταιρία έχει μετονομάσει την εφαρμογή της “Messenger”, η οποία μέχρι πρότεινος χειριζόταν μηνύματα SMS για Android σε “Android Messages”. Πέρα από την αλλαγή του ονόματος, υπάρχει επίσης και μια σειρά από iMessages , των οποίων τα χαρακτηριστικά θα είμαστε σε θέση να τα βιώσουμε σύντομα.
Η ιστοσελίδα Verge αναφέρει πως η Google έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που βασίζεται στην Rich Communications Services (RCS )τεχνολογία για να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να ανταλλάσουν μεταξύ τους μηνύματα, ειδοποιήσεις κι άλλου είδους επικοινωνίες και επιπλέον να τους παρέχει πρόσβαση σε λειτουργίες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες μέσω SMS, όπως η ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων, η αποστολή φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης και η παραλαβή αποδείξεων.
Αυτό σημαίνει πως κάθε χρήστης θα είναι σε θέση να λαμβάνει πράγματα, όπως οι κάρτες επιβίβασης ταξιδιών μαζί με τους κωδικούς QR, καθώς και επιλογές για τη συμπλήρωση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας μέσω του Android Messages. Το Gamestop, το Time Inc., το Virgin Trains και το Walgreens θα είναι από τα πρώτα που θα χρησιμοποιηθούν για την παράδοση ενισχυμένων μηνυμάτων μέσω της νέας εφαρμογής. Επιπλέον η νέα εφαρμογή της Google ήταν ήδη διαθέσιμη από τον περασμένο Νοέμβριο και υποστηρίζει την RCS τεχνολογία.
Αυτό η Google το οφείλει κατά κύριο λόγο στο Jide Mobile, τον πάροχο υπηρεσιών του RCS που η εταιρία εξαγόρασε το 2015. Με τη βοήθεια του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας, Amir Sarhangi, η Google κατάφερε να πείσει αρκετούς φορείς να υποστηρίξουν το παγκόσμιο πρότυπο προφίλ για να εξασφαλίσει ότι τα μηνύματα RCS παραδίδονται με επιτυχία στους πελάτες.