Κατηγορίες
Προστέθηκαν πρόσφατα
Φίλτρα

Η Google μετατρέπει την Αναζήτηση σε εφαρμογή

  • 2017-03-22
  • 14 λεπτά διάβασμα
  • από Ομάδα Blog UniqueShop.gr
Η Google μετατρέπει την Αναζήτηση σε εφαρμογή

Το Google είναι ίσως το πρώτο μέρος στο οποίο θα ανατρέξετε όταν αναζητάτε πληροφορίες, είτε πρόκειται για τον καιρό, είτε για τη μετάφραση κειμένων, είτε ακόμη και για τις τρέχουσες εκδηλώσεις. Αλλά σκεφτείτε πόσο χρόνο σπαταλάτε για να πληκτρολογήσετε αυτό που θέλετε να αναζητήσετε.

Τώρα η Google κάνει τη ζωή σας ακόμη πιο εύκολη, συνδέοντας την εφαρμογή της για τα κινητά με την ιστοσελίδα αναζήτησης προκειμένου να δημιουργήσει συντομεύσεις, συμπληρώνοντας το πλαίσιο της αναζήτησης και αυτοματοποιώντας τις κάρτες πληροφοριών. Αυτό ουσιαστικά μετατρέπει την εφαρμογή της Google σε ένα «κουτί » με συντομεύσεις, όπου όλα τα διαδικτυακά εργαλεία της Google είναι μίνι-εφαρμογές.

Υπάρχουν πολλές συντομεύσεις (που χωρίζονται σε κατηγορίες όπως διασκέδαση ή ταξίδια), οι οποίες περιλαμβάνουν τις συνήθεις αναζητήσεις καθώς και κάποια Oddballs. Όπως για παράδειγμα : Weather, Translate, News,κλπ.

Αυτά δεν είναι καινούργια χαρακτηριστικά που αποφάσισε ξαφνικά η Google να προσθέσει, αλλά όλα αυτά η εταιρία τα προσθέτει σταδιακά κατά τη διάρκεια των ετών. Αλλά τώρα φαίνεται οτί αποφάσισε πως είναι καιρός να δείξει τι πραγματικά μπορεί να κάνει.

Μπορεί το νέο βήμα της εταιρίας να μην ακούγεται σαν μια τεράστια συμφωνία, αλλά είναι μια θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο που κάνετε αναζήτηση, τουλάχιστον στο Google. Εξάλλου η μπάρα αναζήτησης της Google ήταν το πρώτο πράγμα στο οποίο καταφεύγατε όταν θέλετε να ψάξετε κάτι, από τότε που η εταιρία δημιουργήθηκε. Τώρα η  Google παραδέχεται πως υπάρχουν καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί τρόποι πρόσβασης στις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν.

Αυτό έχει διάφορες συνέπειες. Πρώτα απ ’όλα κάνει την εύρεση πληροφοριών λίγο πιο γρήγορη. Για όλες τις  πληροφορίες που υπάρχουν στο Google, τα πιο συνήθη ερωτήματα είναι αυτά που επαναχρησιμοποιούνται συχνά. Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητεί συχνά τον καιρό, δεν χρειάζεται καν να πληκτρολογήσει «καιρός» ή να μετακινηθεί προς τα κάτω για να βρει την κάρτα πληροφοριών, όταν βιάζεται να φύγει από το σπίτι του για μια συνάντηση, είναι κυριολεκτικά δύο κλικ μακριά.

Δεύτερον, μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες στο  Google πιο εύκολα.  Με τα χρόνια, η Google έχει προσθέσει πάρα πολλές δυνατότητες, προκειμένου να ακολουθεί τις απαιτήσεις των χρηστών. Σίγουρα θα ξέρετε πως η Google μπορεί να μεταφράσει ένα κείμενο ή να κάνει αριθμητικούς υπολογισμούς, αλλά δεν μπορείτε να θυμάστε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί κι ως αλφάδι (από το κινητό) για να σας πει αν η ζωγραφιά σας είναι ίσια.

Ποτέ δεν θα χρησιμοποιούσατε λειτουργίες σαν αυτή, αν δεν ξέρατε τι να αναζητήσετε. Αλλά τώρα η εταιρία φωνάζει δυνατά και καθαρά τις δυνατότητες που παρέχει η μηχανή αναζήτησής της.

Τέλος, η Google ανταγωνίζεται την άλλη μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών στον κόσμο, το Facebook. Ο ανταγωνισμός μεταξύ τους συνεχώς αυξάνεται, καθώς πράγματα που μπορούμε να βρούμε στο Google( όπως οι κριτικές εστιατορίων κι οι καιρικές συνθήκες), μπορούμε να τα βρούμε πλέον και στο Facebook. Κι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η Google πρέπει να εξελίξει την αναζήτησή της.

Πηγή: 1.